IPB
www.Frocus.net :: www.Frosat.net :: Upload


Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

История благодарностей участнику Ronaldo. Спасибо сказали: 4204
Дата поста: В теме: За сообщение: Спасибо сказали:
25.6.2017, 16:07 Бельцы. Общая тема.
Небесная коляска
ктулху
23.6.2017, 19:13 Бельцы. Общая тема.




Frocus, ктулху
23.6.2017, 19:01 Canal-2. Бывший 2 Plus
Цитата
Un nou record de audiență pentru Canal 2! Interesul pentru serialul „Bahar, viață furată”, într-o continuă creștere

Canal 2 a înregistrat un nou record de audiență. Vineri, aproape jumătate dintre cei care aveau televizoarele incluse, între orele 18 și 19, priveau serialul „Bahar, viață furată”.

Potrivit măsurătorilor companiei AGB-Moldova, Canal 2 a avut o cotă de piață de peste 40 la sută. Interesul pentru serial este într-o continuă creștere, întrucât, pe final de sezon, povestea lui Bahar devine tot mai captivantă.

Telenovela turcească se bucură de cea mai mare popularitate dintre toate serialele difuzate acum de televiziunile din Moldova.
În semn de recunoștință, luna trecută, postul nostru de televiziune a organizat întâlnirea telespectatorilor cu personajul principal din serial. Este vorba despre frumoasa Bahar, pe numele ei adevărat Ezgi Asaroglu.

Evenimentul a adunat într-un centru comercial de la Chișinău mii de telespectatori din toate colțurile țării.

La plecare, Bahar a promis că va reveni în Moldova.

http://www.canal2.md/news/un-nou-record-de...ere_66434.html#
Frocus
18.6.2017, 16:30 Бельцкие СМИ
Бельцкое телевидение http://btv.md/
Интернет-телевидение TV Balti http://tvbalti.md/
Бельцы Онлайн http://baltionline.md/
БЕЛЬЦЫ В МОЁМ СЕРДЦЕ http://www.balti.pro/
Я Бельчанин http://baltean.eu/
Блог мэра Ренато Усатого http://ru1.md/
Блог Октавиана Маху (заместитель примара Бельцы до май 2015) http://mahu.online/
Блог Андрея Чёрного (Основатель телеканала TV BALTI. бывш.владелец ТВ6 Бельцы, Стар ФМ и Энэрджи ФМ, Неоднократно избирался депутатом Бельцкого Городского Совета) http://www.ciornii.pro/
Frocus, ктулху
15.6.2017, 12:44 Music - ссылки , обсуждение .
Цитата(Frocus @ 24.10.2016, 19:22) *
В последнее время открыл для себя ретро-музыку 1970 годов. Слушаю на интернет-канале Ретро-ФМ.

Как-то услышал песню 1970-х годов на русском языке явно спетую иностранцем. И вот только что наткнулся на эту песню. Голос румына Дана Спэтару, что даже как-то неожиданно smile.gif. Ладно бы чех, словак, поляк, но румын и на русском, одним словом - молодец! smile.gif


https://www.youtube.com/watch?v=XF_I4gieQa4

И такое есть))
ктулху, giann
14.6.2017, 12:25 Новости в сфере молд. телерадиовещания! (ч.2)
Цитата
TV 8 aduce pe sticlă fețe noi. CCA a aprobat concepția generală și denumirea postului

Consiliul Coordonator al Audiovizualului a aprobat marți, 13 iunie, cererea de reperfectare a licenței postului de televiziune TV 7 în TV 8, conceptul general și lista de programe pentru acest post. Grila de emisie va conține mai multe emisiuni noi, precum și buletine de știri în limba rusă și în limba română. În calitate de realizatori -moderatori vor fi jurnaliști, care au activat anterior la postul de televiziune TV 7, dar și nume noi în televiziune.
Astfel, la TV 8 se vor regăsi printre autori și realizatori: Natalia Morari („Politica”), Mariana Rață („Cutia neagră”), Sergiu Tofilat („Watch Dog Tofilat”), Olga Stepanenco („Будни стилиста”), Igor Boțan și Andrei Popov (Botan Popov Batle), Ion Terguță (GeoPol cu Ion Terguță), Angela Stafi, Ala Donțu, Angelica Frolov și Diana Guja („8mart SRL”), Veaceslav Cunev ("Прогрессорика"), Angela Brașoveanu („Egoist cu Angela Brașoveanu”), Andrei Bolocan („Contuzia săptămânii cu Fedot”), Mihail Sirkeli (Regional MS), Artiom Tkaciov („Eat & Fit”), Andrei Popov („Diplomația populară” ), Iana Stepanenco (Buletinul de știri în limba rusă), Angela Gonța (Buletinul de știri în limba română). Totodată, vor fi retransmise emisiunea „Alb & Negru”, realizată de Elena Robu la Unimedia.info și „Punct și de la capăt”, realizată de Vasile Botnaru de la Radio Europa Liberă.

Media Azi a contactat câțiva dintre noii autori pentru a afla ce-și propun prin emisiunile lor și ce informații vor să transmită publicului.

Astfel, Veaceslav Cunev, autorul emisiunii „Прогрессорика”, ne-a spus că va încerca să discute, împreună cu invitații săi, „despre avantajele și dezavantajele tehnologiilor pentru fiecare țară în parte, pentru business, dar și pentru fiecare persoană în parte”. Potrivit lui, necesitatea unei astfel de emisiuni a apărut ca urmare a schimbărilor ce se produc în viața de zi cu zi, „pe care trebuie să le cunoaștem pentru a ne face propriile strategii de viață, în conformitate cu reformele globale, care aduc modernizarea tehnologică a lumii.”

Despre emisiunea „Cutia neagră”, realizatoarea Mariana Rață ne-a spus că o va concepe ca pe un talk-show despre corupție și problemele din justiție, care nu prea sunt reflectate în mass-media din R. Moldova. „Cutia neagră” este locul unde ne propunem să discutăm și să analizăm investigații jurnalistice apărute în presă, dar și să realizăm propriile anchete despre ilegalități și acte de corupție. Vom încerca să scoatem din „cutia neagră” a guvernanților scheletele pe care le-au dosit acolo pentru a se îmbogăți și a deveni influenți. Vrem să oferim posibilitate cetățenilor să afle cât mai multe despre modul în care sunt delapidați banii publici, cum ajung persoane cu probleme de integritate în funcții importante în stat etc. Scopul este de a contribui la o toleranță cât mai mică a cetățenilor față de corupție. Societățile puternice sunt cele în care cetățenii refuză să accepte ilegalități”, ne-a relatat Mariana Rață.

Subiectele economice vor fi abordate și dezbătute săptămânal de către expertul Sergiu Tofilat și invitații săi. „Scopul meu este să dezvolt cultura oamenilor şi gândirea critică. De multe ori autorităţile aprobă decizii cu impact negativ, pe care însă le promovează prin informaţii false, care induc lumea în eroare. Noi vom analiza ce e bine şi ce e rău, dar pe înţelesul tuturor”, a menționat Sergiu Tofilat pentru Media Azi.

Jurnalista Angela Brașoveanu se află deocamdată în căutarea unei denumiri pentru emisiunea sa, alegând între mai multe variante. Ceea ce știe însă cu siguranță este că „va fi o emisiune de o oră, în care voi discuta atât cu persoane publice care au făcut ceva important în acea săptămână, cât și cu persoane mai puțin publice, dar care au o biografie extrem de interesantă.” De asemenea, Angela Brașoveanu ar vrea ca în emisiunea ei să fie abordate subiecte de o importanță majoră, așa încât, fiecare telespectator să poată extrage din interviuri niște lecții de viață.

TV8 va începe să emită imediat ce decizia CCA va fi publicată în Monitorul Oficial.

http://media-azi.md/ro/stiri/tv-8-aduce-pe...umirea-postului
Frocus, ктулху
9.6.2017, 9:12 Цифровое ТВ (DVB-T2, MD), ч.2
Frocus, Adrian, wertyfox
8.6.2017, 16:36 Цифровое ТВ (DVB-T2, MD), ч.2
Цитата
COMUNICAT DE PRESĂ. ȘEDINȚA PUBLICĂ A CCA DIN 08.06.2017

Joi ,Iunie 08, 2017 - 14:20
Consiliul Coordonator al Audiovizualului s-a întrunit astăzi, 08 iunie 2017, în ședință publică.

Autoritatea de reglementare în domeniul comunicării audiovizuale a examinat demersurile „REAL RADIO” SRL, fondatoarea posturilor de televiziune „CTC Mega” și „Familia Domashniy”, care a solicitat CCA excluderea din genul de activitate difuzarea serviciului de programe prin Multiplexul A, deoarece nu dispune de resurse financiare necesare pentru a onora obligațiunile legate de difuzarea programelor prin Multiplexul A; „JEVISE” SRL, fondatoarea postului de televiziune „AGRO TV MOLDOVA”, și „Canal Regional” SRL, fondatoarea postului de televiziune „Canal Regional”, care au solicitat acordarea unui termen suplimentar de 6 luni pentru implementarea proiectului pentru Multiplexul A, și ÎCS „Jurnal de Chișinău Plus” SRL, fondatoarea postului de televiziune „Jurnal TV”, care a solicitat acordarea unui termen suplimentar – începutul trimestrului I al anului 2018, pentru începerea efectivă a emisiei în cadrul Multiplexului A. La ședință au fost prezenți reprezentanți ai Ministerului Tehnologiei Informației și Comunicației și IS „Radiocomunicații”, care s-au pronunțat împotriva faptului ca respectivilor radiodifuzori să li se acorde un termen suplimentar de implementare a proiectului pentru Multiplexul A cu acoperire națională și acces necondiționat.

În cadrul discuțiilor, membrii CCA au menționat că solicitările radiodifuzorilor derivă din realitățile concrete din societate și, pentru a nu exista pericolul ca telespectatorii să fie privați de anumite voci importante în mediul mediatic audiovizual din Republica Moldova, au decis să acorde posturilor TV „AGRO TV MOLDOVA”, „Canal Regional” și „Jurnal TV” un termen suplimentar, până la 30 noiembrie 2017, pentru a începe emisia serviciilor de programe prin Multiplexul A. Totodată, ei s-au referit la riscurile pe care și le asumă Consiliul, în ceea ce privește decalarea termenului, venind cu mesaj către respectivii radiodifuzori că după această perioadă nu vor mai putea solicita un nou termen pentru a fi incluși în Multiplexul A. Consiliul a acceptat și solicitarea posturilor „CTC Mega” și „Familia Domashniy” de excludere din genul de activitate a difuzării serviciului de programe prin Multiplexul A.

CCA a aplicat amendă în valoare de 5000 de lei radiodifuzorilor „TIVIRAIN” SRL, Compania „A.VIDEO-CONTENT” SRL, „TV-Comunicații Grup” SRL și „GERMES-NORD” SRL pentru că nu au prezentat, până la 01 mai 2017, rapoartele anuale de activitate.

Tot în cadrul ședinței, Consiliul Coordonator al Audiovizualului a examinat autosesizarea membrilor CCA cu privire la difuzarea de către postul de televiziune „Prime” a filmului documentar „Украина в огне” („Ucraina în flăcări”), preluat de la postul de televiziune din Federația Rusă ”Первый канал”. Datele monitorizării au atestat că la difuzarea filmului documentar „Ucraina în flăcări”, postul de televiziune „Prime” a comis derogări de la prevederile Codului audiovizualului și ale Convenției europene privind televiziunea transfrontalieră, fapt pentru care a fost sancționat cu avertizare publică.

http://cca.md/news/comunicat-de-pres-edin-...ca-din-08062017
Admin, Adrian, wertyfox, Costel DVB-T
3.6.2017, 11:31 Бельцы. Общая тема.
ктулху
3.6.2017, 11:28 Информация о молдавских ТРК (логотипы и пр.). Ч.2
Frocus
3.6.2017, 9:36 Online Radio/TV (MD)
wertyfox
2.6.2017, 18:21 Информация о молдавских ТРК (логотипы и пр.). Ч.2
Frocus
26.5.2017, 16:15 Бельцкий административно-коммерческий центр "Мир"
Frocus
25.5.2017, 12:56 КСТР 2017
Цитата
Владельцам телеканалов Prime TV, РТР-Молдова, НТВ-Молдова, РЕН-Молдова и СТС-Молдова предложат изъять из сетки вещания российские программы «пропагандистского характера». Об этом заявил глава Ассоциация независимой прессы Петру Маковей по итогам мониторинга российских телеканалов, ретранслируемых в Молдове. Выводы исследования поддержали некоторые депутаты парламента, которые заявили, что «эти телеканалы и есть русские танки», и сравнили российскую пропаганду с той, что была в «нацистской Германии и СССР».

Ассоциация независимой прессы (API) представила 23 мая вторую часть отчета о мониторинге пяти российских телеканалов, ретранслируемых в Молдове. Речь идет о Первом канале (ретранслируется PrimeTV, который принадлежит лидеру Демпартии Владимиру Плахотнюку), РТР (ретранслируется «РТР-Молдова», принадлежит «Российскому обществу по организации и управлению проектами в области средств массовой информации и массовых коммуникаций», Валентине Стецко и SB Grup Media), НТВ (ретранслируется «НТВ Молдова», принадлежит депутату-социалисту Корнелиу Фуркулицэ), РЕН ТВ (ретранслируется РЕН-Молдова, принадлежит AT Intermedia и Вячеславу Федорову) и СТС (ретранслируется СТС-Молдова, принадлежит Дорину Павелеску, который также управляет рекламным агентством Плахотнюка Casa Media).

Эксперты изучали содержание новостных и развлекательных передач, а также документальных и художественных российских фильмов, показанных на этих каналах с 27 марта по 26 апреля 2017 года. Проект профинансировало посольство США в Молдове.

По итогам проведенной работы Петру Маковей сообщил, что изученные телеканалы представляют информацию однобоко и тенденциозно: все новости подают с позиции виновности во всем Запада — в частности, США, НАТО и ЕС. По мнению Маковея, авторы некоторых передач открыто манипулируют общественным мнением: США и НАТО обвиняют в эскалации региональных военных конфликтов, а Украину подают как «несостоявшееся государство, у власти которого люди, близкие к нацистской идеологии».

По словам Маковея, риторика этих телеканалов похожа на «доклады с фронта»: авторы передач не анализируют внутреннюю ситуацию в России, а «готовят людей к третьей мировой войне».

Член API и глава Центра независимой журналистики Надин Гогу, в свою очередь, подчеркнула, что есть передачи, которые можно назвать «тяжелой артиллерией»: это «Время покажет» и «Первая студия» на Первом канале. Их анонсируют как аналитические, а на самом деле программы дают тенденциозную информацию, отметила Гогу. По ее словам, Россия и президент Владимир Путин выставлены в них «единственными истинными борцами за мир» и против терроризма, ситуация в США и странах ЕС подана в мрачных тонах, а их руководителей высмеивают.

Присутствовавшая на презентации депутат от Либерально-демократической партии и член парламентской комиссии по культуре, образованию, науке, молодежи, спорту и СМИ Мария Чобану поблагодарила авторов исследования и заявила, что его содержание «должен знать во всех деталях каждый депутат». «Многие политики пугают нас русскими танками, но эти телеканалы и есть русские танки, других не нужно», — считает Чобану. Она добавила, что Молдове стоит брать пример с Украины и запрещать ретрансляцию российских телеканалов «для развития демократии».

Депутат-либерал Лилиан Карп подчеркнул, что российская пропаганда никогда не была так агрессивна, как в последние несколько лет, и сейчас она сравнима только с «нацистской Германией и СССР». Он согласился, что ее «нужно остановить».

Доклад вызвал вопросы только у депутата-социалиста Адриана Лебединского. Он заявил, что «достаточно узнать, кто финансировал это исследование, чтобы все стало понятно». Лебединский также заметил, что в Молдове высокий уровень доступа к интернету и ретрансляция российских телеканалов никак не ограничивает доступ граждан к информации, потому что они могут получать ее из любых источников.

После дискуссии Петру Маковей сообщил NM, что API разработает рекомендации, которые направит в парламентские комиссии, КСТР, Службу информации и безопасности и другие ведомства. Окончательный доклад по итогам мониторинга представят через несколько недель. По мнению Маковея, в новом Кодексе о телерадио должны быть четкие определения того, что такое «манипулирование общественным мнением» и «пропаганда», чтобы с ними можно было бороться.

«Более того, мы обратимся к владельцам этих пяти телеканалов — Плахотнюку, Фуркулицэ и другим с рекомендацией исключить из сетки вещания передачи пропагандистского характера», - сказал глава API. Тем не менее он считает, что Молдове не стоит повторять украинский сценарий и полностью запрещать ретрансляцию российских каналов. «Я приверженец пути прибалтийских стран: они запрещают ретрансляцию определенных передач и через суд накладывают временный запрет на конкретные телеканалы», — рассказал он.

Борьбу с внутренней пропагандой и однобокой подачей информации о ситуации в Молдове Маковей считает задачей КСТР. «Мы будем настаивать на том, чтобы КСТР проводил мониторинги и штрафовал каналы, которые занимаются внутренней пропагандой», — добавил Маковей. По его мнению, ситуация с контролем иностранных телеканалов более сложная: им невыгодна частичная ретрансляция, а их молдавские партнеры связаны контрактами. Именно поэтому необходимо вмешательство API и других профильных организаций, считает он.

Презентация доклада API совпала с заявлением пресс-секретаря Демпартии Виталия Гамураря, который сообщил, что ДПМ не отказывается от своей идеи запретить иностранную пропаганду в СМИ и готовит еще один законопроект, направленный на борьбу с российской пропагандой. Маковей, для которого это стало неожиданностью, считает, что ДПМ и ее лидеру стоит в этом начать с себя. «Пусть [Плахотнюк, владеющий Prime TV] сделает элементарный шаг — первым откажется от ретрансляции на национальной частоте Первого канала, главного рупора российской пропаганды. Но он же не отказывается, потому что там just business, там деньги», — отметил глава API.

Он также предположил, что такой законопроект может быть частью пиар-акции Плахотнюка, который ничем не рискует, продвигая эту инициативу. «Я слышал из определенных источников, что Первый канал хочет отказаться от продления договора с Плахотнюком и отдать этот канал [президенту РМ Игорю] Додону», — сообщил Маковей NM. По его мнению, Плахотнюк может использовать эту ситуацию, чтобы «показать себя ярым борцом с российской пропагандой».
http://newsmaker.md/rus/novosti/eti-teleka...ossiyskoy-31516
Iskandder
23.5.2017, 9:54 Бельцы. Общая тема.
Храм Города:




Frocus
15.5.2017, 16:56 Бельцы. Общая тема.
Frocus
12.5.2017, 19:04 КСТР 2017
100,2 МГц Сынжерей переходит к Eco FM

Цитата
COMUNICAT DE PRESĂ. ȘEDINȚA PUBLICĂ A CCA DIN 12.05.2017

Consiliul Coordonator al Audiovizualului s-a întrunit astăzi, 12 mai 2017, în ședință publică.

Dnii Dinu Ciocan, președinte, și Nicolae Damaschin, vicepreședinte CCA, și-au prezentat demisiile din funcțiile de președinte și vicepreședinte din proprie inițiativă. În acest context, dnii Dinu Ciocan și Nicolae Damaschin au mulțumit membrilor și angajaților CCA pentru încrederea și suportul oferit în activitatea desfășurată pe perioada mandatelor.

După acceptarea cererilor de demisie, în funcția de președinte al Consiliului Coordonator al Audiovizualului a fost ales dl Dragoș Vicol (numit membru CCA prin Hotărîrea Parlamentului nr. 52 din 03 aprilie 2015).

Autoritatea de reglementare în domeniul comunicării audiovizuale a examinat sesizările dlui Constantin Nunu, prin care informează că posturile de televiziune „Ren Moldova” şi „RTR Moldova” utilizează în titlurile ştirilor formele de transcriere anacronice a localităţilor în ruseşte: „Каушаны” în loc de „Кэушенъ”, „Бендеры” în loc de „Бендер”; „Кагул” în loc de „Кахул”; „Кишинёв” în loc de „Kишинэу”, neglijînd astfel legislaţia naţională privind ortografierea şi transcrierea corectă a numelor topice, fapt pentru care CCA a sancționat respectivii radiodifuzori cu avertizare publică.

CCA a făcut bilanțul concursului pentru utilizarea frecvenţelor radio anunţate prin Decizia CCA nr. 5/26 din 07 martie 2017. La concurs au participat 2 solicitanți: „RADIO HIT” SRL, pentru postul de radio „HIT FM”, și „NOI MEDIA DE SUD” S.R.L., pentru postul de radio „Albena”. În cadrul discuțiilor pe marginea proiectelor editoriale, membrii CCA au acordat susține pentru postul de radio „HIT FM” pe frecvența 94,6 MHz – or. Ceadîr-Lunga. Frecvenţa 88,3 MHz – s. Pănășești (r-nul Străşeni) nu a fost solicitată de nici un radiodifuzor și va fi anunțată în concurs.

Tot în cadrul ședinței, Consiliul Coordonator al Audiovizualului a reperfectat două licențe de emisie: pentru postul de radio „Radio Moldova” și „Radio 7/Радио 7”; a eliberat trei autorizații de retransmisie și a admis cererile de cesiune a doi radiodifuzori: „Eco FM”, „Canal 2” și „Canal 3”.

CCA a acordat susținere demersurilor: Centrului Internațional „La Strada” – spotul social „Violența în familie văzută prin ochii copiilor”; Centrului Naţional de Transfuzie a Sîngelui – spoturile sociale radio şi TV „Ce poţi face? Donează sînge! Donează acum!”, și Asociaţiei Obştești „Altruism” – spotul video social privind posibilitatea descărcării şi utilizării gratuite a aplicaţiei mobile HelpApp (menită să contribuie la prevenirea suicidului în Republica Moldova), și a recomandat posturilor de televiziune și radio aflate sub jurisdicția Republicii Moldova difuzarea, cu titlu gratuit, a respectivelor spoturi sociale.

În discuție au fost puse și alte chestiuni ce țin de activitatea radiodifuzorilor și distribuitorilor de servicii, informații detaliate găsiți pe pagina electronică a Consiliului, la rubrica Decizii curente.

Serviciul Comunicare și relații cu publicul
Frocus
2.5.2017, 17:09 Информация о молдавских ТРК (логотипы и пр.). Ч.2
Orhei TV
Frocus
1.5.2017, 11:56 Новости Чимишлии
Парад цветов. В Чимишлии прошел фестиваль цветов уже в 4 раз
Frocus
27.4.2017, 16:00 Новости в сфере молд. телерадиовещания! (ч.2)
Цитата
COMUNICAT DE PRESĂ. ȘEDINȚA PUBLICĂ (I) A CCA DIN 27.04.2017

Consiliul Coordonator al Audiovizualului s-a întrunit astăzi, 27 aprilie 2017, în ședință publică.

Autoritatea de reglementare în domeniul comunicării audiovizuale a examinat Raportul de monitorizare a serviciilor de programe ale posturilor de televiziune „Moldova-1”, „Publika TV”, „Canal 3”, „TV 7”, „Prime”, „CTC Mega”, „Euro TV”, „Realitatea TV”, „N4”, „TVC 21”, „Accent TV”, „ITV”, „NTV Moldova”, „Noroc”, „RTR Moldova” și „Ren Moldova” la capitolul respectării art. 11 alin. (3) din Codul audiovizualului, pentru o perioadă de 7 zile fiecare. Datele raportului au atestat că din 16 posturi monitorizate, „Noroc”, „N 4”, „Moldova-1” și „ITV” respectă volumul producției proprie și autohtonă cu caracter informativ și analitic difuzat în limba română de 80%.

În cadrul discuțiilor pe marginea raportului, membrii CCA au menționat că cea mai gravă situație a fost atestată la posturile „Euro TV” și „Ren Moldova”, cu 0 (zero)% de producție proprie și autohtonă cu caracter informativ și analitic în limba română, și postul de televiziune „RTR Moldova”, care difuzează doar 20 la sută de programe informativ-analitice în limba română, de patru ori mai puțin decât prevede legislația audiovizuală. Mai mult decât atât, în zilele de sâmbătă și duminică, emisiunile sunt difuzate în totalitate în limba rusă, fiind retransmise din Federația Rusă, fapt care permite penetrarea în spațiul nostru informațional a știrilor cu tentă de intoxicație media. Pentru derogări de la art. 11 alin. (3) din Codul audiovizualului, CCA a decis avertizarea publică a posturilor de televiziune: „Euro TV”, „Ren Moldova”, „RTR Moldova”, „Prime”, „TVC 21” , și monitorizarea lor repetată. Posturile TV care difuzează o cotă mai mică de producție proprie și autohtonă cu caracter informativ și analitic au fost atenționate asupra respectării stricte a legislației audiovizuale și, de asemenea, vor fi supuse, repetat, monitorizării.

În cadrul ședinței, Consiliul a prelungit de drept a licenţele de emisie pentru posturile de radio „Maestro FM” și „T.E.M.P.” și a reperfectat două licențe de emisie, pentru postul de radio „Radio ONE” și postul TV „Moldova Sport”. Ca urmare a reperfectării, „Moldova Sport” va fi „Impact TV”. La solicitarea administratorului Firmei „Canal-X” S.R.L., CCA a retras licența de emisie pentru postul de televiziune „Canal-X”, difuzat în or. Briceni.

Tot în cadrul ședinței, CCA a examinat solicitările „TV-Comunicații Grup” SRL și a companiei „Федеральное Государственное Унитарное Предприятие „Всероссийская Государственная Телевизионная и Радиовещательная Компания (ВГТРК)” de „abrogare a pct. 6 din Decizia nr. 18/86 din 27.05.2015, cu ulterioara restabilire a dreptului la retransmisie a postului de televiziune „Россия 24” pe teritoriul Republicii Moldova”, argumentând că „au dispărut temeiurile de fapt și de drept stabilite prin Decizia CCA nr. 18/86 din 27.05.2015”. Este de menționat că decizia CCA de suspendare a postului TV „Россия 24” pe teritoriul Republicii Moldova a fost menținută în vigoare de Curtea Supremă de Justiție. În cadrul discuțiilor, membrii Consiliului nu au fost atît de încrezători că au dispărut motivele care au servit drept temei pentru adoptarea deciziei de suspendare, precizînd că în țara noastră, contentul „Россия 24” este retransmis prin intermediul postului de televiziune „RTR Moldova”. Drept urmare, CCA a decis monitorizarea serviciilor de programe ale posturilor de televiziune „Россия 24” și „RTR Moldova”.
http://cca.md/news/comunicat-de-pres-edin-...ca-din-27042017
Frocus
23.4.2017, 18:15 Кишинёв на видео
Парк Технического университета Молдовы:

Frocus, Semjkeee
30.3.2017, 14:11 Новости в сфере молд. телерадиовещания! (ч.2)
Цитата
Парламент одобрил в окончательном чтении поправки к Кодексу о телерадиовещании

Парламент одобрил в окончательном чтении поправки в Кодекс о телерадиовещании. Касаются они, в частности, программ местного производства. Размещать их теперь нужно в прайм-тайме - то есть с шести вечера до полуночи.

Авторы поправок уверены, что это приведет к развитию масс-медиа в Молдове и созданию новых рабочих мест.

Во втором чтении проект поддержали 79 депутатов, включая представителей оппозиции. http://ru.publika.md/parlament-odobril-v-o...ii_2091221.html
Frocus, ктулху, Iskandder
30.3.2017, 9:43 Новости в сфере молд. телерадиовещания! (ч.2)
Frocus, ктулху
26.3.2017, 18:37 Кишинёв на видео
Frocus
26.3.2017, 18:23 Цифровое ТВ (DVB-T2, MD), ч.2
wertyfox

78 страниц V   1 2 3 > » 
Текстовая версия Сейчас: 28.6.2017, 9:12