IPB
www.Frocus.net :: www.Frosat.net :: Upload


Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

> Prime TV
acabes
сообщение 14.9.2010, 8:00
Сообщение #1


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 42
Регистрация: 10.10.2009
Пользователь №: 10825
Спасибо сказали: 4 раза

Вставить ник
Частич. цитирование



În pragul expirării licenței de emisie de la 19 octombrie 2010, postul de televiziune Prime își sporește producția proprie

Postul de televiziune Prime își mărește producția proprie în apropierea termenului de expirare a licenței de emisie, care este valabilă doar până la 19 octombrie 2010. Potrivit Codului Audiovizualului, orice instituție media care are licență TV și activează pe teritoriul R. Moldova trebuie să aibă producție autohtonă în limba de stat în proporție de cel puțin 80%. Totodată, același document prevede ca de la 1 ianuarie 2010 cel puțin 80% din volumul serviciilor de programe ale radiodifuzorilor vor constitui producție proprie.

Recent, administrația postului a întreprins un șir de măsuri pentru sporirea producției proprii. Atât în 2008, cât și în 2009, PRIME, postul de televiziune care retransmite ORT Rusia (limba rusă) a organizat show-ul Fabrica de Staruri. În calitate de prezentatori, conducerea postului a finanțat venirea la Chișinău a vedetelor românești Dan Negru și Andreea Raicu.

Începând din aprilie-mai, postul a demarat angajările pentru a selecta repoteri care să fie antrenați în realizarea unui buletin de știri. Astfel, de la începutul verii 2010, în fiecare seara postul difuzează și un buletin de știri în "limba de stat", prezentat de Valeriu Frumusachi și Aurelia Vasilică.

În aceeași limbă, începând cu 1 septembrie, de la 7.30 postul TV a angajat o altă echipă care produce o emisiune de tip matinal, intitulată "Prima oră". Prezentatorii emisiunii sunt Lilia Lozan și Eugen Bulgaru, ambii DJ la KissFM.

Vineri, 10 septembrie, holding-ul media controlat de Vladimir Plahotniuc își consolidează activitatea și transformă Antena C, fostul radiou municipal cu acoperire națională privatizat în urma unui amplu scandal public, în PrimeFM. Lansarea a fost anunțată cu mare fast în cadrul unui concert grandios organizat la sfârșitul săptămânii trecute în Piața Marii Adunări Naționale din Chișinău.

Ultima noutate anunțată de postul de televiziune Prime este cea a aducerii la Chișinău a jurnalistului român Andrei Gheorghe. Începând din această toamnă, acesta va fi gazda emisiunii “Salutare, naţiune!”, care va fi difuzată pe Prime săptămânal.



Majoritatea programului Prime constă în retransmisia postului național rusesc ORT Rusia. Celălalt post cu frecvență națională deținut de Vladimir Plahotniuc, 2Plus - retransmite postul românesc Antena1. Până acum câțiva ani, pe frecvența acestui post era retransmis programul televiziunii naționale a României, TVR1.

Până în prezent, Prime (ORT Rusia) nu a primit nicio avertizare din partea Consiliului Coordonator al Audiovizualului precum că ar încălca Codul Audiovizualului și nu are motive pentru care și-ar putea pierde licența, decât în baza unei decizii a CCA.

Potrivit datelor CCA, licența 2Plus expiră în anul 2014, iar cea a postului Prime (ORT Rusia) - la 19 octombrie 2010.

În holding-ul media al lui Vladimir Plahotniuc intră posturile de televiziune Prime și 2Plus (unicele din țară înafară de postul public care dețin frecvențe naționale de difuzare), postul de radio Antena C (PrimeFM din 10 septembrie), dar și agenția de publicitate Casa Media.
http://admin.publika.md/media/md/image/201...g2_87268500.jpg
http://unimedia.md/sys/img/news/13.09.10/mag1.jpg

http://unimedia.md/?mod=news&id=23588
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
2 страниц V   1 2 >  
Начать новую тему
Ответов (1 - 9)
Frocus
сообщение 15.9.2010, 0:04
Сообщение #2


Местный активист
*****

Группа: Главные администраторы
Сообщений: 15932
Регистрация: 11.9.2004
Из: Чимишлия
Пользователь №: 11
Спасибо сказали: 6764 раза

Вставить ник
Частич. цитирование



Pentru a evita incalcari Prime era de ajuns sa subtitreze in romana o mare parte a emisiunilor.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Ronaldo
сообщение 15.9.2010, 19:53
Сообщение #3


Активный писатель
****

Группа: Резидент Клуба
Сообщений: 4428
Регистрация: 11.8.2008
Пользователь №: 6261
Спасибо сказали: 4294 раза

Вставить ник
Частич. цитирование



Dan negru la Prime TV a anuntat ca din toamna va lansa 2 emisiuni care au cucerit america si europa.

P.S de saptamina trecuta la prime (simbata) la orele 18.00 si in reluare (duminica) la 12.00 se difuzeaza emisiunea VIP Magazin.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
acabes
сообщение 16.9.2010, 10:02
Сообщение #4


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 42
Регистрация: 10.10.2009
Пользователь №: 10825
Спасибо сказали: 4 раза

Вставить ник
Частич. цитирование



Цитата(Ronaldo @ 15.9.2010, 19:53) *
Dan negru la Prime TV a anuntat ca din toamna va lansa 2 emisiuni care au cucerit america si europa.


Probabil ca va face, la fel ca in Romania, emisiuni cu si pentru prosti (care este de fapt si grosul audientei prime - oameni de la tara care nu stie multe). De altfel, genul acesta de emisiuni (Ciao Darwin) il prind foarte bine pe Dan Negru, iar Fabrica de Staruri a fost probabil un accident in cariera lui.

Цитата(Frocus)
Pentru a evita incalcari Prime era de ajuns sa subtitreze in romana o mare parte a emisiunilor.


Daca ar fi subtitrat unele filme transmise de ORT, nu ar fi insemnat ca Prime si-a marit productia proprie, aceasta va fi in continoare productie retransmisa. Prime este obligata sa aiba 80% productie proprie, dintre care 80% din aceasta productie proprie sa fie in limba romana. acest lucru nu se va intampla foarte curand, deoarece publicul este obisnuit cu emisiunile retransmise, iar acest lucru le-ar afecta ratingul.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Ronaldo
сообщение 19.9.2010, 10:23
Сообщение #5


Активный писатель
****

Группа: Резидент Клуба
Сообщений: 4428
Регистрация: 11.8.2008
Пользователь №: 6261
Спасибо сказали: 4294 раза

Вставить ник
Частич. цитирование





Цитата
Prime anunta inscrierea/preselectia pentru participarea la emisunea DA sau NU (dupa modelul emisiunii de succes DEAL NO DEAL ). Cei interesati sunt rugati sa urmeze instructiunile din Discussions Board.


Цитата
Vrei sa castigi 250.000? Intra aici!

Anuntam inscrierea/preselectia pentru participarea la emisunea Da sau NU (dupa modelul emisiunii de succes Deal pe Deal ). Cei interesati sunt rugati sa expedieze date personale la adresa: a.radu@mediaproduction.md.

Va rugam sa indicati: Numele, Prenumele, Anul nasterii, Locul de trai, Inaltimea, Greutatea si sa atasati o fotografie recenta.

Doar cei selectati vor fi contactati.


http://www.facebook.com/pages/Da-sau-Nu/127416453974403


Спасибо сказали:
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
acabes
сообщение 25.9.2010, 11:30
Сообщение #6


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 42
Регистрация: 10.10.2009
Пользователь №: 10825
Спасибо сказали: 4 раза

Вставить ник
Частич. цитирование



Postul de televiziune Prime și-a prelungit licența cu acoperire națională pentru încă 7 ani

La solicitarea postului de televiziune PRIME, Consiliul Coordonator al Audiovizualului a luat astăzi, 24 septembrie, decizia ca licenţa postului tv să fie prelungită cu încă 7 ani. Decizia a fost luată cu votul majorităţii membrilor CCA, împotrivă expunându-se doar Cornel Mihalache.

Solicitat de UNIMEDIA, Mihalache a declarat că deşi decizia este una legală, el a considerat necesar ca frecvenţa să fie scoasă la concurs. Potrivit sursei, după modificarea legistaţiei audiovizualului în vara anului 2010, toţi radiodifuzorii au dreptul să solicite prelungirea licenţei. Amintim că începând cu 2006, licenţele erau oferite nu în baza Codului Audiovizualului, însă în baza unui regulament special, prevederile căruia au fost însă modificate recent, în 2010, după ce CCA a pierdut în instanţă dosarul cu ProTV şi astfel, indiferent dacă licenţa a fost oferită în baza prevederilor de până la 2006 sau după, ea poate fi prelungită fără concurs şi doar cu votul membrilor CCA.

Referindu-se la producţia autohtonă şi cea proprie (cumpărată), Cornel Mihalache a spus că în Republica Moldova acestea sunt egalate, ceea ce nu este corect faţă de alte televiziuni, care au un produs informativ-analitic autohton sută la sută.

Vezi mai jos cum au votat membrii consiliului coordonator pentru prelungirea lincenței PRIME:
1. Gorincioi Gheorghe - PRO
2. Pocaznoi Marian - PRO
3. Mihalache Corneliu - CONTRA
4. Albu Carmelia - PRO
5. Tabunscic Vitalie - PRO
6. Vasilache Ludmila - PRO
7. Vasilache Ignat - PRO
8. Soltan Valeriu - PRO

În ultima perioadă, holding-ul media controlat de Vladimir Plahotniuc, inclusiv Prime, au făcut eforturi considerabile pentru a-și spori producția proprie. Licența postului urma să expire la 19 octombrie 2010.
Majoritatea programului Prime constă în retransmisia postului național rusesc ORT Rusia. Celălalt post cu frecvență națională deținut de Vladimir Plahotniuc, 2Plus - retransmite postul românesc Antena1. Până acum câțiva ani, pe frecvența acestui post era retransmis programul televiziunii naționale a României, TVR1.

Până în prezent, Prime (ORT Rusia) nu a primit nicio avertizare din partea Consiliului Coordonator al Audiovizualului precum că ar încălca Codul Audiovizualului și nu are motive pentru care și-ar putea pierde licența, decât în baza unei decizii a CCA.

Potrivit datelor CCA, licența 2Plus expiră în anul 2014, iar cea a postului Prime (ORT Rusia) - la 19 octombrie 2010.

http://unimedia.md/?mod=news&id=24059

Mare pacat ca nu exista un post tv de stiri cu acoperire nationala, si exista asemenea posturi foarte slab calitative ca Prime, NIT, sau 2 Plus. Cu aceasta politica CCA nu incurajeaza absolut deloc productia autohtona. Cel putin trebuia sa ii fie prelungita licenta Prime facandu-li-se si anumite critici sau cu obligatia de a indeplini anumite targeturi. Cel mai grav e insa ca CCA incurajeaza pirateria, nesanctionand posturi ca EUTV, sau NIT care dau filme piratate de pe net. Nu au nici macar rusine acesti oameni, cum sa dai filmul Slumdog Millionaire la doar cateva luni de la lansarea in cinematografe? Deja dureaza de mai bine de 1 an de cand EUTV nu mai are niciun fel de productie proprie si are in grila doar filme piratate. Frecventele EU TV ar trebui impartite intre Jurnal Tv si Publika TV, posturi care nu numai ca respecta legislatia, dar care au si ridicat foarte mult nivelul jurnalismului in Republica Moldova. Acest organism face un imens deserviciu Republicii Moldova, posturi ca EU Tv si NIT sunt retransmise free pe satelit iar europenii deja cunosc aceste posturi de televiziune unde se dau filme piratate. Probabil ca acestia considera ca Republica Moldova este zona obscura unde nu s-a auzit despre drepturi de autor.

La fel de grava mi se pare nereglementarea din sfera companiilor de cablu, unde face fiecare dupa cum il taie capu. Posturi moldovenesti cu productie 100% autohtona nu sunt retransmise, in schimb sunt retransmise cu zecile posturi obscure din Federatia Rusa, daca am face o verificare, multe dintre ele neavand drepturi de transmisie pentru aceasta zona. Daca ne uitam pe grila de emisie digitala a celui mai mare operator observam ca posturile educationale ca discovery, animal planet sau national geographic, etc. sunt traduse in rusa, ungureste, poloneza sau turca, dar nicidecum in limba oficiala a statului ( http://www.suncommunications.md/index.php?...ro&CatID=69 )
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Frocus
сообщение 25.9.2010, 20:39
Сообщение #7


Местный активист
*****

Группа: Главные администраторы
Сообщений: 15932
Регистрация: 11.9.2004
Из: Чимишлия
Пользователь №: 11
Спасибо сказали: 6764 раза

Вставить ник
Частич. цитирование



acabes, oamenii in mare parte is apolitici. Ei se odihnesc in fata ecranului. La "Prime", "nit" si etc se poate de gasit o multime emisiuni si filme pentru toti.

In al doilea rind, se zvoneste, ca "EuTV" a fost cumparat de holdingul lui Plahotniuc. Nu cred, ca ar dori concurenta din partea posturilor cu noutati.

O solutie de a ridica ratingul e in conlucrare cu acelea posturi, care-s cointeresati sa descute despre retranslare. In primul rind e vorba despre posturile regionale. "JurnalTV" deja a inceput lucrul in directia data, dar "PublikaTV" a ramas in urma. Numai in cazul dat vor obtine acelea 10-15%, care le are acelasi "Realitatea TV" in Romania. In perspectiva (1-2 ani) trebuie de gatit pentru aparenta TV digitale DVB-T.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
acabes
сообщение 26.9.2010, 18:49
Сообщение #8


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 42
Регистрация: 10.10.2009
Пользователь №: 10825
Спасибо сказали: 4 раза

Вставить ник
Частич. цитирование



Am observat ca ai o parere buna despre NIT... Intradevar, acest post de televiziune este similar OTV-ului sau Antenei 3 din Romania. Are o pozitie partizana si are o foarte buna abilitate de victimizare ceea ce atrage simpatia unei anume paturi a societatii. In acelasi timp, insa, aceasta politica atrage si o foarte mare ura unei paturi mai mari a populatie, lucru care nu este neapaarat bine pt PCRM.

Intr-adevar, multi oameni sunt apolitici, dar nu cred ca ii intereseaza pe multi ce se intampla la Moscova, sau la Bucuresti. De aceea trebuie insistat pe autohton. Mai mult ii intereseaza pe chisinaueni ca s-a scumpit apa in Chisinau decat ca cine stie ce s-a intamplat la Moscova.

Ar trebui sa te intereseze si ar trebui sa intereseze pe fiecare cetatean ca tot ce vede la televizor sa fie in concordanta cu legea pentru ca atunci cand este concurenta reala si corecta atunci o tara se poate dezvolta.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
Frocus
сообщение 26.9.2010, 18:59
Сообщение #9


Местный активист
*****

Группа: Главные администраторы
Сообщений: 15932
Регистрация: 11.9.2004
Из: Чимишлия
Пользователь №: 11
Спасибо сказали: 6764 раза

Вставить ник
Частич. цитирование



Цитата(acabes @ 26.9.2010, 19:49) *
Intr-adevar, multi oameni sunt apolitici, dar nu cred ca ii intereseaza pe multi ce se intampla la Moscova, sau la Bucuresti.

Intr-un fel da, dar nu de 20 de ori pe zi. Ratingul e mare la acel post, pe care omul de rind il porneste dimineata si il stinge seara.

Publika TV sau Jurnal TV le privesc 10-15 min si imi ajunge pe toata ziua. Rar cind mai privesc un talk-show sau o emisiune analitica. Is prea scandaloase, prea mult stres, care ii destul si fara televizor.
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение
acabes
сообщение 26.9.2010, 23:42
Сообщение #10


Новичок
*

Группа: Пользователи
Сообщений: 42
Регистрация: 10.10.2009
Пользователь №: 10825
Спасибо сказали: 4 раза

Вставить ник
Частич. цитирование



Цитата(Frocus @ 26.9.2010, 18:59) *
Intr-un fel da, dar nu de 20 de ori pe zi. Ratingul e mare la acel post, pe care omul de rind il porneste dimineata si il stinge seara.

Publika TV sau Jurnal TV le privesc 10-15 min si imi ajunge pe toata ziua. Rar cind mai privesc un talk-show sau o emisiune analitica. Is prea scandaloase, prea mult stres, care ii destul si fara televizor.

Ai dreptate, dar eu nu ma refeream doar la programele de stiri, ma refeream si la emisiunile de divertisment si alt gen de emisiuni. Ca sa-ti dau un exemplu, in Romania emisinea lui Jay Leno, care a fost pentru o lunga perioada data pe postul ANTENA 3, o emisiune care in SUA face audiente fantastice, la noi facea un rating infim, fiind surclasata de emisiuni mult mai slabe, dar in care se vorbea de vedetele din Romania.

Itr-adevar, o televiziune generalista are priza la o masa mult mai mare de oameni, dar pentru mine televiziunile generaliste sunt un concept depasit. Daca vreau sa ma uit la sport, am programe specializate, daca vreau divertisment, la fel, daca vraeu stiri, idem, daca vreau filme am internetul...
Перейти в начало страницы
 
+Цитировать сообщение

2 страниц V   1 2 >
Ответить в данную темуНачать новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 



Текстовая версия Сейчас: 19.11.2017, 4:53