![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Гость_Stitch_* |
![]()
Сообщение
#1
|
Гости Частич. цитирование ![]() |
В продолжение этой темы.
Не знаю насколько экономически обосновано, но мне представляется, что будущее для молдавских пассажирских перевозок внутри страны - за рельсовыми автобусами (автомотрисами). ![]() Классический современный рельсовый автобус LINT ![]() Поэтому не понятно зачем модернизировать старое барахло? Тем более говорят, что при модернизации остается только рама, а всё остальное - новое... Тем более, что дают на это живые деньги! Или сильно хочется дать заработать заводу в Румынии, который будет производить работы? И с каких пор "демонтаж старого-монтаж нового" стоит дешевле чем сборка нового? В некоторых работах демонтаж может стоить порядка 40% стоимости монтажа (у меня так было)... |
|
|
![]() |
Гость_Stitch_* |
![]()
Сообщение
#2
|
Гости Частич. цитирование ![]() |
Цитата Legătură feroviară europeană оntre Iași și Chișinău VIA Ungheni 3 Martie 2012 Trenurile ce transportă călători оn și din Romвnia nu vor mai staționa la Ungheni pentru schimbarea roților. Pentru reducerea costului călătoriilor оntre Republica Moldova și Romвnia, „un grup de experţi va asista autorităţile de la Chişinău оn atragerea de finanţare internaţională pentru proiectul căii ferate cu ecartament оngust (1435 mm) Ungheni-Chişinău”, anunță un comunicat emis de Guvernul romвn, оn urma şedinţei comune a guvernelor celor două țări, organizată astăzi, 3 martie, la Iaşi. Această decizie comună face parte dintr-un plan de interconectare a infrastructurii de transport din cele două țări (Republica Moldova și Romвnia), iar reducerea costului nu este unicul obiectiv, această decizie venind să reducă și durata călătoriilor оntre cele două ţări. O altă decizie оn acest sens, care implică orașul Ungheni, este punerea оn practică a interconectării viitoarei autostrăzi Tвrgu-Mureş-Iaşi-Ungheni cu infrastructura de transport rutier de pe teritoriul Republicii Moldova, printr-un pod peste Prut la Ungheni. "Cele cвteva opţiuni discutate trebuie să satisfacă atвt cerinţele tehnice, cвt şi normele romвne de cost. Obiectivul proiectului este de a lega Chişinăul cu coridoarele europene IV -IX", se arată оn comunicat. Позитивно. |
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 12.7.2025, 2:54 |