![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
![]()
Сообщение
#1
|
|
Местный активист ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 19474 Регистрация: 11.9.2004 Пользователь №: 11 Спасибо сказали: 10371 раз Вставить ник Частич. цитирование ![]() |
Инфо за 2008 год:
перевод гугла с небольшими правками: Цитата Не так много автомагистралей в Румынии, а также дорожная сеть одна из наименее развитых в странах Европейского союза. Однако все в будущем всё изменится к лучшему. Крупнейшим проектом дорожного строительства в Румынии является автобан A1 от венгерской границы к существующему А1 близ Питешт, должен быть завершен к 2014 году. Маршрут: Бухарест — Питешти — Рымнику-Вылча — Сибиу — Дева — Тимишоара — Арад — Нэдлак > Венгрия. А2 между Бухарестом и Чернаводэ. Участок Чернавода - Констанца и объездная города Констанца должны быть завершены к 2010 году. Маршрут: Бухарест — Фетешти — Чернавода — Констанца A3 находится в разработке с 2004 года, между Брашовом и Орадей, большинство участков, которые будут завершены в 2013 году. Участок Бухарест - Плоешть должен быть завершен к 2012 году. Маршрут: Бухарест — Плоешты — Брашов — Сигишоара — Тыргу-Муреш — Клуж-Напока — Залэу — Орадя — Борш > Венгрия А4, пойдёт от Тыргу Муреш (пересечение с A3) через центральную часть Румынии до города Яссы близ границы с Республикой Молдова. Маршрут: Молдавия > Яссы — Тыргу-Фрумош — Сэбэоани — Тыргу-Нямц — Тыргу-Муреш > соединяется с A3 A5 (Ploieşti - Buzău - Focşani - Albiţa) выходит из Плоешт от пересечения с A3 до Албица на границе с Республикой Молдова и находится в стадии планирования, будет завершена к 2016 году. Маршрут: ответвляется от A3 возле Плоешты — Бузэу — Фокшани — Албица > Молдавия Водители должны приобрести ровиньетку (наклейку) на лобовое стекло, как в Болгарии. В 2007 году 264 км автомобильных дорог использовались, как автобаны. К 2016 году эта цифра должна достигнуть 2004 км. Кроме того, 53 км скоростных дорог, которые используются сегодня. Это будет 83 км в будущем (расширение Бухарест - Giurgu, участка до болгарской границы в районе Русе) Оригинал на английском языке. Цитата There aren't much motorways in Romania, and the road network is one of the least developed ones in the European union. However things are going to change in the future. The largest road construction project is in Romania, the A1 from the Hungarian border to the existing A1 near Piteşti, to be completed by 2014. The A2 is in use between Bucureşti (Bucharest) and Cernavodă (means Black Water or something?) The section Cernavodă - Constanţa and the Constanţa bypass are to be completed by 2010. The A3 is under construction since 2004, between Braşov and Oradea, the majority of the route, to be completed in 2013. The Bucureşti - Ploiesti section is to be completed by 2010 (i thought this consists of upgrading of the existing expressway/boulevard). The A4 is to start in 2008 and goes from Tвrgu Mureş on the A3 in Central Romania to Iaşi (Romania's 2nd city) near the Moldovian border. The A5 goes from Ploieşti on the A3 to Albiţa on the Moldovian border, and is only in planning stages, to be completed by 2016. Drivers need a rovignetă (toll sticker) on the windshield, like Bulgaria. As of 2007, 264km of motorways were in use. By 2016 that amount should have been increased to 2004km. Also, 53km of Expressways are in use today. That will be 83km in the future (expansion of the Bucharest - Giurgu road to the Bulgarian border near Ruse). http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=502536 Карты румынских автодорог. ![]() Проектируемые дороги. ![]() Полезный сайт для желающих проехаться по Румынии - http://www.excursovod.ro/l6_Auto.aspx |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Местный активист ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Главные администраторы Сообщений: 19474 Регистрация: 11.9.2004 Пользователь №: 11 Спасибо сказали: 10371 раз Вставить ник Частич. цитирование ![]() |
Румынское государство заказало повторное технико-экономическое обоснование проекта строительства участка Тыргу-Муреш - Дитрэу автомагистрали А8 Тыргу-Муреш - Яссы - Унгены. Стоимость ТЭО - 36 млн евро, ориентировочная стоимость всей автомагистрали А8 около 4 млрд евро.
Цитата Primul pas către autostrada Ardeal-Moldova: CNADNR dă drumul la studiul de fezabilitate pentru Tоrgu Mureş-Ditrău Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) a deblocat contractul de revizuire a studiului de fezabilitate pentru autostrada Tвrgu Mureş – Ditrău, parte a viitoarei şosele de mare viteză ce va lega Ardealul de Moldova. Contractul fusese suspendat anul trecut din cauza lipsei de finanţare. Оn data de 30 septembrie 2016, contractul avвnd ca obiect "Revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Tвrgu Mureş - Ditrău", semnat cu proiectantul Asocierea AECOM INGENIERIA S.R.L. - SC CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL a fost desuspendat, se arată оntr-un comunicat al CNADNR. Conform Master Planului General de Transport aprobat, „Autostrada Tвrgu Mureș - Ditrău" - parte integrantă din autostrada Tg. Mureş - Iaşi - Ungheni, este cuprinsă оn strategia de dezvoltare a infrastructurii, incluzвnd proiectul sus amintit оn Programul Operaţional Infrastructura Mare (POIM). CNADNR reaminteşte că оn data de 20 mai 2015 a fost semnat contractul de servicii оn vederea revizuirii studiului de fezabilitate existent, contract ce ulterior a fost suspendat pe o perioadă de 12 luni din cauza lipsei sursei de finanţare. Data estimată pentru emiterea ordinului de оncepere pentru revizuirea studiului de fezabilitate este 30 noiembrie 2016. Оn prezent legătura dintre Moldova şi Transilvania se desfăşoară pe traseele DN 15B – DN 15 şi DN 15 – DN 12C – DN 13B care fac faţă cu greu fluxului sporit de trafic. Оn acest context, Autostrada Tвrgu Mureş – Iaşi – Ungheni devine o alternativă atractivă pentru traficul internaţional de tranzit care se va desfăşura оntre Coridoarele de Transport Pan-european nr. IV şi IX. Autostrada care va lega Transilvania de Moldova a fost оmpărţită оn trei tronsoane: Tвrgu Mureş- Ditrău (91,6 km), Ditrău - Tвrgu Neamţ (118 km) şi Tвrgu Neamţ -Ungheni (100,6 km). Costul autostrăzii Tвrgu Mureş – Iaşi – Ungheni, cu o lungime totală de 310 kilometri, este estimat la 4,07 miliarde de euro, conform Master Planului General de Transport. Aceasta ar fi cea mai scumpă autostradă din Romвnia. Premierul Dacian Cioloş le-a transmis оn aprilie parlamentarilor din judeţele Moldovei că Guvernul оncearcă să găsească resursele necesare reactualizării studiului de fezabilitate al Autostrăzii Tоrgu Mureş-Iaşi-Ungheni оn cursul acestui an. "Autostrada Tоrgu Mureş- Iaşi - Ungheni este un proiect pe care vrem să-l ţinem оn actualitate, chiar dacă оn momentul de faţă nu avem resurse bugetare pe a-l putea executa ca atare. Din calculele făcute, costul total integral al proiectului este undeva la 4 miliarde de euro - 1,2 miliarde pentru partea Ungheni-Tоrgu Neamţ şi 2,9 miliarde pentru Tоrgu Neamţ- Tоrgu Mureş. Costul studiului de fezabilitate şi al proiectului tehnic este undeva la 36 de milioane de euro şi aici vom оncerca să găsim resurse anul acesta pentru a reactualiza studiul de fezabilitate - e un studiu de fezabilitate parţial realizat оn 2011 care trebuie reactualizat - şi asta vrem să o facem şi apoi, imediat după aceea să оncepem şi pregătirea proiectului tehnic. Reactualizarea studiului şi realizarea proiectului tehnic vor dura оn jur de 18 luni", a spus Cioloş, оn cadrul оntrevederii cu parlamentarii. Premierul a subliniat că finanţarea acestui proiect nu este prinsă оn alocările bugetare, iar utilizarea exclusivă a оmprumuturilor "ar putea fi mai dificilă şi din cauza impactului asupra deficitului şi a datoriei". Оn 2012, cвnd s-a ajuns la un cost de 9 miliarde de euro pentru autostrada care urmează să lege Ardealul de Moldova, CNADNR a anunţat că vor fi reanalizate soluţiile tehnice şi se vor face propuneri de reducere a costurilor. http://www.economica.net/autostrada-targu-...put_128478.html |
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 13.7.2025, 7:16 |