![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Гость_Stitch_* |
![]()
Сообщение
#1
|
Гости Частич. цитирование ![]() |
В продолжение этой темы.
Не знаю насколько экономически обосновано, но мне представляется, что будущее для молдавских пассажирских перевозок внутри страны - за рельсовыми автобусами (автомотрисами). ![]() Классический современный рельсовый автобус LINT ![]() Поэтому не понятно зачем модернизировать старое барахло? Тем более говорят, что при модернизации остается только рама, а всё остальное - новое... Тем более, что дают на это живые деньги! Или сильно хочется дать заработать заводу в Румынии, который будет производить работы? И с каких пор "демонтаж старого-монтаж нового" стоит дешевле чем сборка нового? В некоторых работах демонтаж может стоить порядка 40% стоимости монтажа (у меня так было)... |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Писатель ![]() ![]() ![]() Группа: Продвинутые пользователи Сообщений: 1962 Регистрация: 10.8.2007 Из: MDA-RS-C Пользователь №: 3875 Спасибо сказали: 1882 раза Вставить ник Частич. цитирование ![]() |
На Унимедии указываются другие цифры
Цитата Primul tren reutilat va porni săptămâna viitoare la drum http://unimedia.md/?mod=news&id=50063
Începând de săptămâna viitoare, pasagerii rutei Bender - Ocnița vor călători cu primul tren moldovenesc reutilat în România. Prețurile biletelor, stabilit de către Î.S. „Calea Ferată din Moldova”, variază în dependență de vagoanele de clasa 1, clasa 2 și clasa socială. Astfel, o călătorie de la Chișinău- Ocnița în vagon clasa socială va costa în jurul de 27 de lei, clasa 2 prețul biletului va costa 38 de lei și respectiv clasa 1- 57 de lei. Costul biletelor abia urmează să fie aprobate de către Guvern. Informații în acest sens au fost oferite pentru UNIMEDIA de către şeful Direcţiei pentru deservirea călătorilor a CFM, Nicolae Buza. Acesta a mai spus că prețurile despre care se vorbea anterior sunt mari. „Nu este bine ca prețul unui bilet cu trenul în clasa 1 să fie în jurul la 100 de lei, iar cu microbuz să achiți în jurul a 90 de lei până în Ocnița”, a mai adăugat acesta. Până acum de la Chişinău la Ocniţa cu trenul se ajungea în 7 ore şi jumătate. Cu noul tren cursa va fi scurtată până la 5 ore şi jumătate. Şi consumul de motorină s-a redus cu circa o tonă. De asemenea, se preconizează ca în urma reparației infrastructurii a căii ferate, trenul să ajungă la destinație în aproximativ 3 ore și jumătate. În prezent, trenul se află în procedura de testare care urmează să fie finalizată până la sfârșitul săptămânii. Totodată, ieri, 17 iunie, a fost semnat un acord între Calea Ferată din Republica Moldova și CFR Călători România în rezultatul căruia, cele două instituții vor avea acces la un sistem comun de vânzare al biletelor. UNIMEDIA amintește că la începutul lunii iunie a fost prezentat la Chișinău primul tren reutilat în Pașcani, România. Trenul cu patru vagoane, unul de clasa I și celelalte de clasele II și III, este dotat cu 267 de locuri. De asemenea, acesta dispune de aer condiționat, toalete igienizate, geamuri termopan, acces la internet, televizoare, uși automate, un sistem care îi va informa pe călători despre opririle care urmează. În premieră, ultimul vagon este dotat cu rampă de acces pentru persoanele cu dizabilități. -------------------- Мои игрушки:
XHDATA D-808 DAB-PC2 DVB-T26510 |
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 7.7.2025, 17:33 |