![]() |
Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )
![]() |
Гость_Stitch_* |
![]()
Сообщение
#1
|
Гости Частич. цитирование ![]() |
В продолжение этой темы.
Не знаю насколько экономически обосновано, но мне представляется, что будущее для молдавских пассажирских перевозок внутри страны - за рельсовыми автобусами (автомотрисами). ![]() Классический современный рельсовый автобус LINT ![]() Поэтому не понятно зачем модернизировать старое барахло? Тем более говорят, что при модернизации остается только рама, а всё остальное - новое... Тем более, что дают на это живые деньги! Или сильно хочется дать заработать заводу в Румынии, который будет производить работы? И с каких пор "демонтаж старого-монтаж нового" стоит дешевле чем сборка нового? В некоторых работах демонтаж может стоить порядка 40% стоимости монтажа (у меня так было)... |
|
|
![]() |
![]()
Сообщение
#2
|
|
Активный писатель ![]() ![]() ![]() ![]() Группа: Продвинутые пользователи Сообщений: 4568 Регистрация: 11.8.2008 Пользователь №: 6261 Спасибо сказали: 4451 раз Вставить ник Частич. цитирование ![]() |
Цитата Renovarea trenului pentru CFM i-a adus notorietate. Remar Paşcani e asaltată cu comenzi din spaţiul CSI ![]() După ce a renovat cu succes un tren pentru Căile Ferate Moldoveneşti, compania românească Remar Paşcani se află în negocieri avansate cu ţări din Comunitatea Statelor Independente, pentru încheierea unor contracte de reconstrucţie şi modernizare a peste 100 de trenuri. Recent compania a îndeplinit un contract de 2,2 milioane de euro pentru renovarea unui tren de pasageri care va circula pe ruta Chişinău-Ocniţa. Ca urmare a reconstrucţiei, cheltuielile cu combustibilul şi de mentenanţă ale noului model sunt de patru ori mai mici, obţinându-se astfel o reducere a costurilor de cel puţin 500.000 de euro pe tren, anual. Acesta este primul tren din cele 15 pe care Remar Paşcani urmează să le reconstruiască şi modernizeze pentru Căile Ferate Moldoveneşti. Grupul Grampet, din care face parte Remar Paşcani include 17 companii active în diverse segmente ale sectorului feroviar – transport, logistică, reparaţii, IT specializat în domeniul feroviar. Printre cele mai importante companii-membre se numără Grup Feroviar Român, Remar Paşcani, Reva Simeria şi Grampet Debrecen (Ungaria.). În acest moment, Grupul Grampet derulează operaţiuni în România, Bulgaria, Ungaria, Republica Moldova, Ucraina, Serbia, Germania şi Austria. http://eco.md/index.php?option=com_content...&Itemid=472 |
|
|
![]() ![]() |
Текстовая версия | Сейчас: 9.7.2025, 17:58 |